ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سایتک نوتریشن، یکی از تولیدکنندگان عمده مکمل‌های ورزشی است که قابلیت تولید در تاسیسات ساخت و انباری با مساحت بیش از ۳۰ هزار مترمربع را دارد.
کمپانی سایتک نوتریشن در عرض ۲۰ سال با بیش از ۷۰۰ نوع محصول و ۱۳۵ طعم به یکی از برندهای برجسته در عرضه مکمل‌های غذایی اروپا تبدیل شده و همچنان در حال رشد است. بیش از ۶۰۰ کارمند رسمی و متخصص در این کمپانی فعالیت دارند.


سایتک، یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان پروتئین وی در جهان است که سالانه حدود ۱۲۰ میلیون سروینگ از آن را در بیش از ۵۰ طعم بفروش می‌رساند. محصولات این کمپانی، ظاهری مدرن و پیشرفته دارند و در ساخت آنها از مواد تشکیل‌دهنده بسیار باکیفیت استفاده شده است.

در ادامه معرفی این کمپانی را از زبان خودشان میتوانید مطالعه کنید.

ساخت

قابلیت‌های آزمایشگاهی و ساخت درون‌شرکتی، کیفیت محصولات ما را تضمین می‌کند. ما در هر ساعت قادر به تولید بیش از ۱۰۰ هزار سروینگ پروتئین هستیم.
دستگاه‌های بسیار پیشرفته: میکسرهای پودر، پرکننده‌های ساشه، دستگاه‌های پرس قرص، دستگاه‌های پرکننده و مرتب‌کننده کپسول، دستگاه‌های بسته‌بندی کپسول بلیستر، دستگاه‌های پرکننده چندظرفیتی.
احراز هویت: سیستم ردیابی منحصربفرد محصول براساس کدهای حک‌شده. هر محصول، بارکد و شماره سری ساخت منحصربفرد خودش را دارد. این ویژگی به ردیابی مکان، زمان، فرد خریدار و حتی کشوری که این محصول در آن بفروش رفته، کمک می‌کند.


انبار
انبار بسیار وسیع برای مواد خام و محصولات آماده‌شده. از آنجا که ما مخزن وسیعی از مواد تشکیل‌دهنده خام و محصولات آماده‌شده‌ داریم، می‌توانیم روز بعد، هر سفارشی را به هر فروشگاهی در اروپا ارسال کنیم.
ما بر فرآیند تبدیل مواد خام به محصولات قابل ارسال، کنترل و نظارت داریم و در عین حال زمان بین مخلوط کردن، بسته‌بندی و ارسال را در کوتاه‌ترین حد ممکن نگه می‌داریم.


کنترل کیفیت
سایتک از معدود شرکت‌هایی است که غلظت هر دسته پروتئین آن با تست‌های آزمایشکاهی تضمین شده و نتایج آن با افتخار در وب‌سایت ما منتشر می‌شود (نتایج حاصل از هزاران تست انجام‌شده).
شما می‌توانید شماره سری ساخت محصول خریداری‌شده خودتان را جستجو کنید.


گواهی‌نامه‌ها
تسهیلات سایتک، چندین گواهینامه دارد: EUROCERT ISO 22000: سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ۲۰۰۵ ، استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001،HACCP برای ایمنی مواد غذایی و GMP مواد غذایی.


تیم سایتک (TEAM SCITEC)

ما مفتخریم که محصولات‌مان توسط سدریک مک‌میلان (قهرمان Golden State Pro)، براندون کوری (قهرمان Toronto Pro)، ادی براکامونتس (دارنده مدال نقره NPC Nationals) و چندین بدنساز حرفه‌ای دیگر معرفی می‌شود.
ورزشکاران رقابتی TEAM SCITEC، همواره عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند!

نمایشگاه
سایتک نوتریشن بطور منظم در نمایشگاه‌های معروف تناسب‌اندام در اروپا  شرکت می‌کند (FIBO در آلمان، نمایشگاه Body Power در انگلستان، Mondial Body Fitness در فرانسه، نمایشگاه Arnold Classic Europe در اسپانیا و غیره).


خلاصه
سایتک نوتریشن، بیش از ۲۰۰ محصول منحصربفرد و بیشتر از ۷۰۰ نوع محصول دارد بنابراین شما مطمئنا می‌توانید محصولات مورد علاقه‌تان را بیابید و به نتایج مورد نظرتان دست پیدا کنید.
سایتک، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات پروتئین وی است. کیفیت محصولات ما با تولید در تاسیسات خود شرکت تضمین می‌شود.
تمام دسته‌های پروتئین، تحت تست‌های آزمایشگاهی قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید نتایج مربوط به محصول خودتان را در بخش مکمل های ورزشی جستجو کنید.

محبوب ترین ها

جدید ترین ها