ورود ثبت نام

رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دهانشویه پروتاکت | Protact MouthWash

PDFچاپایمیل
1- پیشگیری و درمان عوارض مخاط دهانی ( موکوزیت ) ناشی از رادیوتراپی و شیمی درمانی
2- درمان آفت دهان
3- کاهش درد ، التهاب و زخم دهانی
شرح

دهانشویه پروتاکت حاوی عصاره آویشن شیرازی با نام علمی Zataria multiflora  می باشد که بر اساس ماده مؤثره تیمول با روش HPLC استاندارد شده است. در یک بررسی کلی می توان گفت پروتاکت با توجه به اثرات محافظتی که دارد قادر به کاهش بروز التهاب مخاطی و درد ناشی از رادیوتراپی در بیماران تحت می باشد. پروتاکت یک دهانشویه گیاهی است و هیچگونه عارضه نامطلوبی برای آن مشاهده نشد. این دهانشویه برای بیماران مورد پذیرش بوده لذا استفاده بجا و بموقع از آن بصورت پیشگیرانه برای بیماران تحت درمان رادیوتراپی و شیمی درمانی که به مراکز درمانی رادیوتراپی و  انکولوژی مراجعه می کنند و همچنین بیمارانی که دارای زخم و التهاب دهانی مانند آفت می باشند، پیشنهاد می گردد.

در اینجا خواص و ویژگی ها، موارد مصرف، و مقدار مصرف دهانشویه پروتاکت را مشاهده می کنید:

خواص و ویژگی های دهانشویه پروتاکت:

• درمان آفت دهان
  • کاهش درد، التهاب و زخم دهانی
  • پیشگیری و درمان عوارض مخاط دهانی (موکوزیت) ناشی از رادیوتراپی و شیمی درمانی

موارد مصرف دهانشویه پروتاکت:

مناسب برای شستوشوی دهان و دندان، درمان آفت دهان

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود

سایر توضیحات:

طرز استفاده از دهانشویه:

• مقدار کافی از دهانشویه را مطابق دستور دندانپزشک یا دستور روی بطری، درون درب بطری دهانشویه بریزید
  • دهانشویه را وارد دهان کنید و با فشار در دهانتان بچرخانید تا تمام سطوح دندان ها و لثه ها و سطوح بین دندانی با دهانشویه تماس یابد.
  • معمولاً 30 ثانیه تا 1 دقیقه زمان برای نگه داشتن دهانشویه در دهان کافی است. پس از پایان این زمان بقیه دهانشویه را از دهان خارج کنید.
  • پس از مصرف دهانشویه تا نیم ساعت دهانتان را نشویید. غذا نخورید و مایعات ننوشید تا مواد مؤثر آن در تماس با سطح دندان ها و لثه هایتان باقی بماند.

ازعوارض جانبی جدی بیمارانی که تحت درمان های ضد سرطان و شیمی درمانی قرار می گیرند، می توان عوارض حاد دهانی را نام برد. ضایعات مخاطی حفره دهان و مشکلات عملکردی که این ضایعات بوجود می آورند تحت یک نام کلی بنام موکوزیت دهانی طبقه بندی می شوند. موکوزیت می تواند درد شدید و ناتوان کننده ای ایجاد کند که این مسئله بطور قابل ملاحظه ای مرگ و میر ناشی از درمان سرطان را افزایش می دهد. در نهایت موکوزیت شدید می تواند برنامه درمانی بیمار را تحت تأثیر قرار دهد بطوری که در برخی از موارد موجب توقف درمان و کاهش مدت بقاء بیمار گردد. اگرچه هنوز هیچ روش قطعی، جهت درمان و پیشگیری از موکوزیت دهانی ناشی از رادیوتراپی و شیمی درمانی در بیماران اثبات نشده است، اما یکی از موارد پیشنهادی و بالقوه در این رابطه، استفاده از فراورده های طبیعی می باشد.

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.

ارسال رایگان

خرید بیش از1میلیون ریال